Blog

Sedinta Comitetului Executiv din 14 august 2019

Intrunit in data de 14 august a.c., Comitetul Executiv al Asociatiei a hotarat:

1. Aprobarea reducerii taxei pentru operatiuni de transferuri efectuate de acelasi club, astfel:

a. 10% – pentru 10-20 operatiuni de transfer efectuate in aceeasi perioada de transferuri;

b. 20% – pentru 21-30 operatiuni de transfer efectuate in aceeasi perioada de transferuri;

c. 30% – pentru 31-40 operatiuni de transfer efectuate in aceeasi perioada de transferuri;

d. 40% – pentru 41-50 operatiuni de transfer efectuate in aceeasi perioada de transferuri;

e. 50% – pentru peste 51 operatiuni de transfer efectuate in aceeasi perioada de transferuri.

2. Luind act de sedinta consultativa a cluburilor de Liga a 4-a si de cererile acestora inregistrate la AMFB, aprobarea mentinerii sistemului de disputare al campionatului in forma editiilor precedente, astfel:

Editia 2019-2020 se va disputa in sistem campionat, intr-o serie cu 16 echipe, 30 etape, urmand ca, la final, primele patru clasate sa participe la un turneu play off, care va desemna castigatoarea. Cele patru echipe calificate in play off vor avea urmatorul punctaj:

  • prima clasata, dupa cele 30 etape, va avea 3 puncte;
  • a doua clasata, dupa cele 30 etape, va avea 2 puncte;
  • a treia clasata, dupa cele 30 etape, va avea 1 punct;
  • a patra clasata, dupa cele 30 etape, va avea 0 puncte.

In cadrul play off-ului, se vor disputa jocuri in sistem fiecare cu fiecare.

3. In consecinta pct. 2 si in completarea celui de al 16-lea loc (vacant), aprobarea cererii de particpare in campionat a FC Rapid 1923 II (singurul club care a solicitat acest lucru), cu amendamentul ca acesta va trebui sa foloseasca, pe toata durata jocului, minim trei jucatori nascuti in anul 1998 sau mai tineri.

4. Aprobarea ca, toate cluburile gazda participante in Liga a 4-a, sa prezinte la sedinta tehnica premergatoare jocului o adresa prin care sa faca dovada solicitarii unui echipaj de politie pentru respectivul joc. La aceasta sedinta tehnica va participa si responsabilul cu ordinea si siguranta din partea clubului gazda, care, pe toata durata jocului, va purta o vesta distinctiva fata de echipamentul celor doua echipe.

5. Aprobarea componentei grupelor categoriei juniorilor U15 (n. 2005).