Sedinta comuna a conducerii Asociatiei, a partenerilor zonali si a delegatilor de joc, din 28 februarie
Subiectele abordate:
1. Necesitatea folosirii delegatilor la jocurile de juniori si copii;
2. Hotararea Comitetului Executiv de a folosi, din prima etapa a anului 2017, delegati ai AMFB;
3. Criteriile care au stat la baza formarii lotului municipal de delegati;
4. Atributiile delegatilor AMFB si prezentarea raportului de observare;
5. Modalitatea remunerarii, din bugetul AMFB, a delegatilor;
6. Micsorarea taxei de participare la fotbal pe teren redus, incepand cu editia 2017-2018;
7. Criteriile de acordare a organizarii competitiilor de fotbal pe teren redus pentru editia 2017-2018:
– integritatea participantilor;
– calitatea materialelor;
– terenuri acoperite;
– repartizare uniforma pe teritoriul municipiului Bucuresti;
– optiunea cluburilor pentru o anumita locatie (cu conditia inscrierii din timp si a achitarii taxelor);
– bonitate organizatori;
8. Modificarea sistemului competitional, pentru editia 2017-2018, dupa cum urmeaza:
– serii de 14-16 echipe, care se vor completa in functie de clasarea in ,,Cupa Bucurestiului”;
– date de incepere decalate: fotbal in 11 – 01.09.2017, fotbal pe teren redus – 09.09.2017.